Cu bicicleta prin Cluj

Un pic nostalgic fiind, după Lyon, am aflat bucuros că și la noi în Cluj sunt biciclete. Pe unde? Pe lângă sala sporturilor, de la 10 dimineața la 10 seara. Se împrumută gratis, pentru 2 ore, doar pe baza buletinului și a unui formular ce se completează pe loc.

Am fost azi cu Vlad să le testăm. De fapt am vrut să mergem sâmbătă, dar de îndată ce a parcat Vlad mașina, a început să plouă. Ne-am întors peste o oră, după ce se oprise, dar l-au pus păcatele să parcheze pe același loc, și… ia ghiciți :P. Anyway, azi a fost vreme bună, și ne-am încercat iar norocul.

Prin Cluj cu bița

Prin Cluj cu bița

Ca să fac o comparație, nu mai aveam frâna de spate la mână, ci clasicul torpedou, al Pegasului din copilărie. Pare ceva mai fragilă decât bicicletele din Lyon(cică un sfert din ele s-au stricat în prima săptămână, dar trebuie să luăm în considerare și „finețea” noastră înnăscută), dar totuși nu a părut să necheze prea tare cu mine în șa.

O altă diferență e că la noi, bicicletele sunt strict pentru agrement, nu poți să mergi la servici, luând-o dintr-o stație și lăsând-o în alta. Momentan, avem un singur centru lângă sala sporturilor, dar încă sunt optimist: Poate într-o zi o să văd și prin Cluj tipi la costum și cravată, pedalând.

Partea plină a paharului e că ai voie să o ții 2 ore, nu plătești nimic, iar dacă întârzii, nu e așa mare bai.

Per ansamblu a fost o experiență agreabilă, o relaxare după servici, și o ocazie să mai explorez părți din scumpul nostru oraș(să nu uităm că sunt abia de 3 ani în Cluj). So… cine mai vine cu mine la o plimbare? 😀

P. S. Da, mi-am lăsat barbă. Și da, așa m-am trezit eu într-o dimineață, și am decis să o las să crească. Și în ciuda ei(și a începutului de chelie), o persoană care mă vede pentru prima dată, își dă seama că am doar 22 de ani(ok, arăt mai bătrân cu 2 luni).

Published in: on August 9, 2010 at 22:06  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://just1coder.wordpress.com/2010/08/09/cu-bicicleta-prin-cluj/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. sigur ca da, poti sa te consolezi crezand asta! dar eu tot nu o sa-mi schimb parerea despre barba ta!! 😛

  2. Interesant…nu ma asteptam sa fie si in Cluj…Se pare totusi ca incet incet avansam si noi…

  3. Eu vin cu tine cand ma intorc…numa sa fie vreme:P Si barba oricum o sa dispara pana atunci, asa ca no comment…

    • Ce te face să crezi că o să dispară până atunci? Ultima dată când am avut m-a ținut mai bine de 2 ani.

  4. Ma bucur sa aud ca sunt bicilete in Cluj. Trecand peste faptul ca le gasesti doar la Sala Sporturilor (dupa cum si tu ai zis, ai mers cu masina ca sa iei bicileta… cam aiurea nu?) intreabrea mea este una foarte normala: pe unde te-ai plimbat cu bicicleta? Sau ai vrut sa faci un sport extrem, si de asta ai ales plimbarea cu bicicleata prin Cluj?

    • Mda, a merge cu bicicleta prin Cluj poate fi considerat sport mai extrem decât atunci când am mers noi prin Lyon, pe sens unic, în direcția opusă.
      Am ajuns întreg de la sala sporturilor până prin Avram Iancu și înapoi. Mai nou avem pe unele străzi și piste de bicicliști. De aia sunt încă optimist.


Lasă un răspuns

