Începe școala

Da, poate că era și timpul, nu că nu aș fi avut ceva mai bun de făcut, dar nu prea aveam unde să stau. M-am mutat vara asta… ca să mă exprim românește, ca țiganul cu cortul.

Am trecut prin căminul 2, ca să văd cum e la „cămin renovat”. Știți cum e? Păi imaginați-vă o cameră mică, de cămin. Apoi, mai imaginați-vă că în camera aia mai înghesui și o baie, mică și ea, dar care ocupă spațiul necesar unor dulapuri decente. Și ca treaba să fie românească, pentru baia respectivă se vor cumpăra cele mai ieftine robinete găsite pe piață, care pe mâna brutelor de studenți nu au nici o șansă. Și nu, nu vine nimeni să le repare, stați liniștiți.

În drumul dinspre căminul 2 înspre 7, am trecut și prin Gruia(mersi Marius), ca în urmă cu câteva zile să mă întorc în vechea mea cameră, de 3 ani de zile. Lipsit de compania bunilor lui tovarăși, gândacii, exterminați până la unul(sigur unul a mai rămas pe undeva), frigiderul nostru a cedat de plictiseală. Că tot veni vorba de chestii care cedează, iarna trecută, când m-am întors în cămin, mi-a cedat laptopul. Să fie oare conicidență?

Ca să renunț la nota pesimistă, hai să găsim un subiect mai vesel. De exemplu cel din titlu: începe școala. Yeeeeei! (nu cred că am exprimat bine sunetul pe care îl scoți când îți cade ceva pe picior, dar imaginați-vă ceva de genul). Am fost azi la primul laborator, unde nu a venit nimeni. Început promițător, la fel ca în anul 1(din nou coincidență)?

Uitându-mă la ce am mai postat în ultima vreme, îmi dau seama că mi s-au rărit destul de mult cugetările despre viață. Cred că abia acuma înțeleg cu adevărat o chestie citită pe undeva, mai demult: când un om suferă de lipsă de ocupație, începe să filosofeze. Începe să-i pese de încălzirea globală, de copii săraci din lumea a 3-a sau de ce și-a mai băgat Băsescu în ureche. Când ți se sfâșie inima de grija acestor lucruri, remediul e simplu(și e naturist): pune mâna și fă ceva. Apucă-te de un proiect personal, get a job(apropo, mai nou se angajează cocalari), sau măcar fă din când în când curat prin cameră(da, da, la tine mă refer, nu te fă că plouă).

Nu în ultimul rând, pentru a diminua riscul de a mă trezi cu piuneze prin așternut, tre să amintesc și de Wii-ul lui Giuri. Da mă e cu măușăn plus. Și e alb(deocamdată). Și nu mai zic nimic, că după aia se poate crede că îl laud pe bune.

Published in: on Septembrie 27, 2010 at 21:00  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://just1coder.wordpress.com/2010/09/27/incepe-%c8%99coala/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

