Atenție la țepe cu telefonul

Scriu postul acesta pe fugă, fiindcă am de prins un tren, însă consider necesar să avertizez lumea despre persoanele care dau țepe cu telefonul.

M-a sunat un tip, care zicea că e de la Cosmote, și că în urma unei promoții am câștigat o reducere la abonament cu 50%, minute în plus și alte minunății. Yupiii… Pentru a activa acest premiu, trebuie doar să tastez *444* … nu mai stiu ce, apoi un număr de telefon, pe care mi-l dictează el.

Dacă nu v-ați prins deja, ăsta e serviciul pentru a încărca o cartela cu credit, și fiind pe abonament, poți să încarci cu destul de mult… cîteva miloane chiar. Mișto, nu?

Din fericire eu m-am prins, și i-am notat numărul. Îl pun aici, just for fun, în speranța că vreun nebun va da de el și se va apuca să îl hărțuiască: 0769.14.26.21.

Partea și mai faină e că numărul fiind de cartelă, ”glumețul” nostru nu poate fi prins. La relații cu clienții mi-au spus că trebuie să mă duc la un magazin de-al lor, să completez o plângere, ș.a.m.d. Iar eu am un tren de prins.

Tot ce pot să fac este să scriu chestia asta pe blog, în speranța că cineva o va citi, și nu va lua țeapă când va fi sunat(deși cred că cititorii mei sunt mai inteligenți decât ai lor, așa că nu vor fi probleme).

Published in: on februarie 10, 2010 at 15:06  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://just1coder.wordpress.com/2010/02/10/aten%c8%9bie-la-%c8%9bepe-cu-telefonul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un comentariu